Dobyvatelé Super Hostile
Super Hostile představuje kolekci tématických map v prostředí Minecraftu od známého tvůrce Vechs. Série se proslavila po celém světě díky svému žánru "CTM - Complete The Monument", kde je cílem hry nalézt speciální bloky, ke kterým se hráči musejí probít v nebezpečných lokacích rozmístěných po celé mapě a sestavit tzv. "Victory Monument (VM)".
Všechny mapy byly primárně určeny pro režim jednoho hráče a nebyly zkonstruovány pro prostředí serveru s desítkami hráčů. Proto bylo potřeba zavést několik dodatečných opatření, aby bylo zajištěno maximální fair-play mezi hráči. Opatření byla nutná také pro udržení map v maximálně zachovalém stavu pro všechny, kteří by je chtěli pokořit.
V rámci každé mapy čeká na první 3 hráče, kteří jako první najdou všechny bloky do VM, odměna v podobě Komunitního VIP. V rámci všech map pak čeká na první 3 hráče, kteří jako první najdou všechny bloky do VM, odměna v podobě speciálního prefixu [Dobyvatel].
Všichni další úspěšní dobyvatelé získají odměnu v podobě herní měny, která bude vypočtena podle funkce: Odměna = 1000 * ≪počet bloků VM≫.
První lokace s názvem Spellbound Caves byla na našem serveru otevřena 17. července 2020.
Zavedená opatření
- Každá mapa má aktivní systém pro inteligentní logování nálezů do VM.
- Každá mapa má aktivní systém pro automatickou regeneraci bloků.
- - Položené bloky hráčem jsou po 1 minutě zregenerovány s výjimkou pro: crafting table, truhlu, pec a akáciovou cedulku.
- - Klíčové bloky nahrazuje průchozí blok, aby se hráči dostali dále a po 1 minutě probíhá regenerace.
- - Základní bloky jsou po zničení nahrazeny obsidianem a po 1 minutě probíhá regenerace.
- Každá mapa má aktivní systém pro individuální regeneraci truhel.
- - Truhly s bloky do VM jsou automaticky regenerovány jednou za 1 hodinu.
- - Truhly s ostatním vybavením jsou automaticky regenerovány jednou za 30 dní.
- - Truhly, které vycraftí a položí hráči se samozřejmě neregenerují.
- Každá mapa má deaktivováno ničení a pokládání vybraných bloků (vlna, obsidian, spawner, hlína apod.)
- Každá mapa má pouze jeden portál na cestu zpět do hlavního survival světa.
- Každá mapa má pro vybrané bloky deaktivovanou gravitaci a drop.
- Každá mapa má deaktivované ničení bloků pomocí výbušnin.
- Každá mapa má deaktivovaný efekt elixíru neviditelnosti.
- Každá mapa má deaktivované používání ender truhly.
- Každá mapa má deaktivované rozlévání vody a lávy.
- Všichni hráči mají v rámci každé mapy oddělené inventáře.
- Všichni hráči mají v rámci každé mapy deaktivované zvýhodňující příkazy.
- (Výše uvedená opatření jsou aktivní automaticky a všichni hráči byli s touto skutečností seznámeni.)